niedziela, 3 marca 2013
Prace nad HUD 2.0: Theodore J. Gould
HUD to systemowe narzędzie Unity do szybkiego reagowania na wolę użytkownika. Jest we wczesnej fazie rozwoju.
W ostatnich miesiącach wysiłek zespołu, którym kieruje Theodore J. Gould skupiał się na modernizacji HUD-a dla tabletu.
Zespół T. J. Goulda pracuje nad:
- kompleksowym zarządzaniem funkcjonalnościami, dodawaniem ich bez zaśmiecania powłoki;
- natywnym projektowaniu dla HUD-a, unikaniem biernego przejmowania informacji z programów;
- użytecznym rozpoznawaniem głosu za pomocą środków dostępnych w urządzeniu;
- trafnością wyszukiwania:
"Kiedy robiliśmy testy użytkowników pierwszej wersji zmodernizowanego HUD-a największym problemem użytkowników było tworzenie pytań stosownych do zakresu poszukiwań aplikacji. Okazuje się użytkownicy wyszukują "Wyślij e-mail" zamiast "Utwórz nową wiadomość". Są ludzie, którzy chcą "Wyczyścić historię", a piszą "Usuń". Aby pomóc w tej sytuacji mamy wprowadzone słowa kluczowe, które mogą być dodawane w postaci pliku do starszych aplikacji i zdefiniowanych bezpośrednio bibliotek wykonywanych działań. Teraz mogą one być wyszukane na różne sposoby. Ale również zwiększona jest wrażliwość autorów aplikacji, aby zapewnić różne sposoby wyrażania tej samej czynności."
- funkcjami informowania przez HUD;
- zamykaniem się i pobieraniem.
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz