sobota, 20 kwietnia 2013

W oczekiwaniu na Ubuntu 13.04 ‘Raring Ringtail’


   Premiera Ubuntu 13.04 ‘Raring Ringtail’ będzie 25 bm. Khalid Ahmed przedstawia swoje doświadczenia z tą edycją Ubuntu.







   Kilka dni temu postanowiłem przetestować wersję beta Ubuntu 13.04 "Raring Ringtail". Ściągnąłem Daily Build Ubuntu i zainstalowałem ją pomyślnie. Jest wiele spraw, jakimi chcę się podzielić z wami, ale przede wszystkim trzeba mieć na uwadze, że używamy systemu w wersji beta. Nie należy zbyt wiele oczekiwać, bo będziesz zawiedziony i sfrustrowany. Wykonałem trochę pracy związanej z przetwarzaniem tekstu przy użyciu nowego LibreOffice Writer i moje pierwsze doświadczenie było straszne.
   Przytrafiło mi się kilka katastrof, więc porozmawiałem z jednym ze znawców Linuksa, który powiedział mi, że nie jestem w obliczu nadzwyczajnych kłopotów. Więc zastanawiałem się, co robię źle. Potem stwierdziłem, że ściągnąłem Daily Build dzień lub dwa przed nim. Więc zmieniłem Daily Build na kolejny. Zrobiłem to poprzez Menedżera aktualizacji i zaktualizowałem moją codzienną edycję do najnowszej.



   Po ponownej aktualizacji otrzymałem sprawny, szybki i wydajny system. To nie była tylko kwestia LibreOffice, ale może coś w przypadkowej katastrofie compiz lub losowe migotanie ekranu, co było dość bolesne i czymś, czego nigdy nie doświadczyłem z takim OS stabilnym jak Ubuntu. Ale po aktualizacji, oraz z nowym jądrem Linuksa, miałem najlepsze doświadczenia zwykłego użytkownika z bardzo prostym w obsłudze systemem operacyjnym.
   Nawet niektórzy członkowie mojej rodziny, którzy mogą być łatwo sklasyfikowani przez maniaków komputerowych takich jak ja jako komputerowi analfabeci. używali Ubuntu odkrywając z zachwytem Centrum oprogramowania Ubuntu.

   Ponadto przeżyliśmy niesamowite doświadczenie. Była to rozmowa (połączenie z zagranicy) na Skype, nawet lepsza niż na głównym pececie w domu (z Windows 7), wykonana na tym samym połączeniu jak w Ubuntu. Dzięki Ubuntu 13.04 mamy stabilne i sprawne połączenia audio / wideo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz