środa, 1 stycznia 2014

Tygodnik Ubuntu (346)


   Ubuntu Weekly Newsletter, Numer 346, obejmuje dni 2-8 grudnia 2013 r.





      W tym numerze:


  * Ubuntu Wydarzenia Coming Up!
 
* Witamy nowych członków:

Naudy Villarroel Urquiola



   Jestem z Wenezueli. Mówię po hiszpańsku (ojczysty) i angielski (podstawowy). Jestem komputerowym technologiem. Mój pierwszy Live CD Ubuntu to 5.10 Breezy Badger z kwietnia 2006 roku. Moje pierwsze wydarzenie to było wolne oprogramowanie w Ministerstwie Nauki i Technologii w Caracas w 2006 r. Obecnie jestem aktywny jako członek społeczności Ubuntu w Wenezueli, wykonując kilka imprez lokalnych, regionalnych i międzynarodowych.  
  * Statystyki Ubuntu
  * Aktualności LoCo
  * Charles Profitt: Najlepsza dystrybucja Linuksa - Ubuntu
  * Kubuntu jest niesamowite
  * Ben Howard: Lokalne wdrożenia Juju na Linuksie / OSX / Windows
  * Daniel Holbach: Przewodnik Wiadomości!
  * Kubuntu: KDE Release Candidate aplikacji oraz platformy 4.12
  * Randall Ross: Planet Awesome! Ankieta nr 10
  * Pasi Lallinaho: prace nad dokumentacją
  * Canonical: Aktualności
  * Jak Ubuntu przekłada hi-tech dla ludzkości
  * W blogosferze
  * Ciekawe Audio i Video
  * Tygodniowe Spotkania  Zespołów Ubuntu
  * Nadchodzące wydarzenia i spotkania
  * Aktualizacje i zabezpieczenia dla 10.04, 12.04, 12.10, 13.04 i 13.10
  * I wiele więcej!


   Tygodnik 346 przygotowali:
 * Elizabeth Krumbach Joseph
 * Paul White
 * Mathias Hellsten
 * Emily Gonyer
 * Jim Connett

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz